Handelsschool Sint-Joris
  home  

Vacatures

Op deze pagina kunnen leerlingen/oud-leerlingen op zoek gaan naar eventuele vacatures die ons werden doorgestuurd.

Bedrijven die vacatures hebben die aansluiten bij het profiel van onze leerlingen mogen deze altijd doorsturen naar info@vhsj.be. Zij zullen dan hieronder geplaatst worden.

Vacatures worden automatisch na 2 weken verwijderd, of indien het bedrijf ons laat weten dat de vacature al is ingevuld.

 


VACATURE

DECORDIER & PARTNERS

Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF ASSISTENT (m/v).

WERKEN BIJ DECORDIER & PARTNERS:
DECORDIER & PARTNERS is een toonaangevend advocatenkantoor in de Gentse regio.
Het kantoor is gelegen op de kruising van Destelbergen en de Gentse deelgemeenten Sint-Amandsberg en Oostakker, en is vlot bereikbaar.
FUNCTIEOMSCHRIJVING:
Je bent verantwoordelijk voor zeer diverse administratieve taken:
- Het op zelfstandige basis aanmaken van nieuwe dossiers en een eerste controle van de gegevens,
- Het uitvoeren van het dictaat van onze advocaten, zoals het uittypen van brieven en e-mails,
- Het verwerken van inkomende e-mails,
- Het verrichten van kopieerwerk,
- Het beheer van diverse vormen van klassement,
- Het inscannen en coderen van documenten, klasseren en archiveren,
- Het instaan voor een verzorgd dossierbeheer.
Je zorgt voor administratieve opvolging. Je waakt over de te volgen procedures en biedt professionele administratieve ondersteuning aan de advocaten.
PROFIEL:
Je beschikt over volgende jobgebonden competenties:
- Je volgde een secretariaatsopleiding. Een opleiding als management assistant of in rechtspraktijk is een pluspunt.
- Je bent Nederlandstalig met voldoende kennis van Frans en Engels.
- Je kan goed overweg met de courante Microsoft Office-programma’s en kan vlot blind typen.
- Ervaring is niet vereist.
Volgende persoonsgebonden competenties vinden we erg belangrijk:
- Leervermogen en in staat proactief te werken,
- Discreet omgaan met informatie,
- Organisatorisch sterk en zelfstandig in denken en doen,
- Je houdt van een gevarieerd takenpakket en bent stressbestendig,
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd ,
- Je bent in staat met veranderingen om te gaan,
- Je voelt je verantwoordelijk voor het werkproces en je eigen bijdrage daaraan,
- Je bent bereid je aan te passen aan de noodwendigheden van de dag,
- Je komt regels en afspraken na.
AANBOD:
Wij bieden een voltijdse werkbetrekking (38 uur) aan, van onbepaalde duur.
We bieden je een aantrekkelijk salaris, aangevuld met verplaatsingsvergoeding en maaltijdcheques.
Als administratief assistent kan je rekenen op een boeiende, uitdagende functie binnen een toonaangevend kantoor.
Je indiensttreding is voorzien in april 2017.


INTERESSE?
Solliciteer met jouw cv en motivatiebrief via carmenta@decordier.eu

Voor meer informatie, bel Carmenta DECORDIER op het nummer: 09/353.73.54.


VACATURE

Support Engineer (M/V)

 

Profielomschrijving

Als Support Engineer beschik je over een vergevorderde kennis van de meest voorkomende domeinen zoals Windows 7 tot 10, MS Server 2008 - 2012R2, AD, MS Exchange, Office 365, Active Directory, Firewalling, Anti Virus, Terminal Server, Remote, VMWare, Netwerking, Storage & Back up oplossingen. Uiteraard ben je een communicatief persoon en leg je heel makkelijk contacten met de klant, je kunt de noden en behoeften snel inschatten. Je bent het gewend om op een heel zelfstandige manier te werken en jezelf te organiseren. Daarnaast ben je uiterst nieuwsgierig naar de nieuwste technieken en de veranderingen op de markt. Je bent graag een deel van het team en beseft dat documentatie uitermate belangrijk is voor je collega's.

Taakomschrijving

Als Support Engineer beschik je over een heel uitgebreid takenpakket en ben je een belangrijk gezicht van de onderneming. Je verzorgt ter plaatse bij de klant infrastructuuroplossingen gaande van het installeren van 1 computer tot het creëren van een totaal IT platform aangevuld met verschillende servers en support mogelijkheden. Je neemt de dagelijkse verantwoordelijkheid op in het verhelpen van problemen, staat in voor de monitoring en geschikte systeemcapaciteiten en zorgt op die manier voor een optimale werking van de IT processen. Daarnaast stel je procedures op voor de beveiligingsarchitectuur en ontwerp je deze en na analyse garandeer je een veilige infrastructuur. Je onderhoudt relaties met de klanten en bent alert voor opportuniteiten op die manier bouw je mee aan een lange termijn groei van het bedrijf. Uiteraard geef je de klant ook advies naar oplossingen en denk je mee na over mogelijkheden voor een optimaal gebruik van de systemen. Je werkt voornamelijk met de nieuwste technologieën, je ontwikkelt een sterke kennis en weet wat er speelt op de markt en op termijn mag je uzelf een expert noemen!

Wat bieden wij?

Een gevarieerde job met veel verantwoordelijkheid en eigen inbreng. Je komt terecht in een dynamisch team met een gedreven persoonlijkheid.

Bedrijfsinformatie  

 

Onze klant biedt een totaal pakket aan IT oplossingen zowel voor professionelen als particulieren.

Solliciteer nu

 

Julie Crombé

“Choose the job you love”

T          +32 9 340 43 80

@        lokeren@be.accent.jobs

 

Ad        Groentemarkt 6 BE 9160 Lokeren

 


print | top